Pokažite koliko ste vješti u kuhinji i odazovite se našem prvom dvoboju!

Priprema, pozor, krećemooo!

Dragi Gourmeggleovci, započeli su naši dvoboji, točnije onaj u vrhnju: zasučite rukave i pokažite da ste Chef svoje kuhinje!

Dvoboj se održava na MEGGLE Facebook stranici i traje do 15.05., pridružite nam se, pozovite nekoga koga smatrate jednako dobrim u kuhinji kao što ste i vi sami (pssst – ili nekoga za koga držite da bi se trebao još malo izvještiti 😉 ) i pozovite ga da se i on odazove dvoboju. Čekamo vas, a najbolje od vas čekaju ukusni paketi MEGGLE proizvoda!

Gourmeggle – mjesto druženja i inspiracije za već ostvarene, ali i chef-ove u nastajanju!

Koliko se spretno i lako snalazimo u našim kuhinjama mogli smo otkriti zadnjih godinu dana kada su ugostiteljski objekti zbog pandemije bili zatvoreni, a hranu smo mogli samo naručiti ili je pripremiti kod kuće. Neki su sjajno plivali kulinarskim morima, neki su surfali oceanima, a neki su pokušavali zaplivati pretražujući internet, birajući brojeve telefona majki, baka, teta, očeva, djedova kako bi im dali savjete za što lakšu i bržu pripremu jela.

Iako su se restorani otvorili za očekivati je da će se druženja u domovima nastaviti i dalje te da će nam savjeti, priprema lakih i brzih recepata i sve bolje snalaženje u kuhinji ostati važni.

Gourmeggle.hr zajednica je koju je pokrenula tvrtka MEGGLE Hrvatska sa željom da potrošačima pruže pomoć u kuhinji, daju inspiraciju, probude kuhara u svakome od njih te s vremena na vrijeme nagrade njihovo snalaženje u pripremi jela. Ovom platformom MEGGLE nastoji širiti i poticati uživanje u jelu uz obitelj i prijatelje, u vlastitom domu, spravljenom s lakoćom, jednostavnošću i uz kreativni gušt.

Gourmeggle – Chef svoje kuhinje može biti baš svatko tko se inspirira na gourmeggle.hr platformi i pripremi neki objed prema tamo objavljenim receptima.

„Htjeli smo našim potrošačima pokazati da ih čujemo, vidimo i pratimo te da im, osim kvalitetom proizvoda koje plasiramo u trgovinama, želimo biti pomoć, podrška i navijači prilikom njihovih svakodnevnih snalaženja u kuhinji. Mi u MEGGLE Grupi proizvodimo mlijeko i mliječne proizvode pa je bilo logično da se zadržimo tu gdje smo „kod kuće“, ali i da barem virtualno proširimo naš MEGGLE obitelj. Zato naše vjerne potrošače pozivamo da nam se pridruže u stvaranju ukusnih jela i inspiriraju nas svojim pripremljenim jelima – da skupa s nama postanu Gourmeggleovci. U skorije vrijeme na gourmeggle.hr pripremamo za njih i neke interesantne dvoboje u kojima će nam pokazati koliko su se izvještili u kuhinji i pokazati tko je veći Gourmeggleovac. Naravno, njihov angažman ćemo i nagraditi“, ispričala je Marica Oroz, voditeljica marketinga za Jugoistočnu Europu.

Gourmeggle – Chef svoje kuhinje zaživio je ne samo na spomenutoj internetskoj stranici, već i na kanalima društvenih mreža tvrtke MEGGLE – Instagramu i Facebooku.

Kako poručuju iz tvrtke MEGGLE Hrvatska svi su dobrodošli pridružiti se zajednici Gourmeggle kuhara, bilo da su početnici ili vrsni chef-ovi.

Kako se borimo s posljedicama zatvaranja restorana? – Dining in is new dining out

Lockdown, rad od kuće i online škola – nije bilo lako prilagoditi se novim okolnostima življenja zadnjih godinu dana. Krajem studenog 2020. barovi, restorani i ugostiteljski objekti zatvorili su svoja vrata po drugi put u zadnjih godinu dana.

„Novo normalno“ zasigurno kao jednu od posljedica ima porast potrošnje na prehrambene namirnice (i alkohol?) i povećan broj pripremljenih obroka kod kuće. Doživljaj restorana i ugodno druženje uz hranu tako je silom prilika dobilo svoju kućnu verziju koja je, uz nepostojanje alternative, potakla ljude da porade na svojim dosad prosječnim ili (ne)postojećim kulinarskim vještinama.

Također, postoji jasna veza između povećanja druženja uz jelo kod kuće i vrste kuhinje na našim tanjurima. U vrijeme zatvorenih restorana postali smo hrabriji u kuhanju, avanturistički smo nastrojeni i skloniji smjelijim iskoracima u kuhinji u smislu isprobavanja novih okusa i jela, poput kineske i meksičke.
Iako je posljednjih godina bilo jasno da se povećao broj kupaca koji su, tražeći uzbudljivije okuse kod kuće, ulazili u odjeljke trgovina koji su nudili namirnice potrebne za pripremu jela nekih svjetskih kuhinja, ograničenje u radu restorana razlog su ubrzanog rasta prodaje takvih namirnica u trgovinama.
Naravno, stvaranje osjećaja restorana u vlastitom domu zahtijeva određenu razinu samopouzdanja kao kuhara. No Hrvati su se pokazali spremnima za taj izazov.
Od prvog zaključavanja, svaki peti čovjek proveo je vrijeme poboljšavajući svoje kulinarske vještine, a dvije petine kaže da uživa u kuhanju više nego ikad prije [Izvor: Tesco research, April 2020].

Za mnoge će ova ponovna ljubav prema boravku u kuhinji, usavršene tehnike i proširena paleta okusa trajno ostati i promijeniti naše navike. Za očekivati je da će i nakon otvaranja restorana većina ljudi i dalje radije ostajati kod kuće i pripremati druženje uz jelo za svoje prijatelje i obitelj.
Međutim, pandemija Covid-19 i zatvoreni restorani nisu jedini čimbenik koji utječe na nove navike i sklonost ljudi ; ekonomska neizvjesnost tu igra veliku ulogu. Budući da su upravo izlasci petkom navečer u restoran ili kvartovski kafić često prva žrtva štednje, vjerojatno će se ‘avantura s hranom’ i dalje premještati iz restorana u dom.
Kao rezultat toga, odluka o zalogaju i piću u restoranu promišljat će se više i dešavati rjeđe, što će prigodu druženja uz jelo kod kuće učiniti češćom, ugodnijom i za svačiji budget prihvatljivijom.
Na kraju, taj trend smo vidjeli i nakon prvog lockdown-a, gdje su posjeti restoranima ipak bili rjeđi.
Ostaje nam samo nadati se da će nam novonastale navike rekreiranja restoranskog iskustva kod kuće donijeti više bliskosti s prijateljima i obitelji, a ta neformalna druženja, gdje se svatko može prilagoditi svom osobnom ukusu i gdje je sve u dijeljenju i osjećaju bliskosti u toplini doma, donijeti neku novu vrijednost našim životima koji su pandemijom trajno (?) promijenjeni.